tisdag 22 februari 2011

Trött som vanligt!

Helt slut det är vad jag känner mig nu! Trött och nere...
Skulle behöva något som piggar upp mig. En resa vore inte helt fel...

Barnen friska peppar..peppar..fast Anton har ju kvar sitt svårläkta sår på benet. Fick åka till VC en gång till för att visa upp det men de sa att det inte var någon fara. Sköterskan säger fortfarande att hon tror att det är ett bett av något slag..typ bålgetingbett sa hon...och då undrar jag hur många bålgetingar det finns i Januari då han fick sitt sår. En annan pratade om fästingbett.. jag visste inte heller att det fanns fästingar i snön..knappast!!! Hade det varit vår/sommar och barbacke hade jag trott på detta men inte nu i kyla och mycket snö! Och förresten då hade jag varit livrädd att det varit ett fästingbett för då hade han antagligen fått borrelia eftersom det varit så infekterat.

Just nu önskar jag att ha ett jobb som har normala arbetstider. Anledningen nu är ju att Anton går ibland sååå långa dagar på skola/dagis. Skulle vara skönt om han blev hämtad normal tid. Och nu detta sportlov som kommer blir besvärligt då man inte har skoltaxi under skolloven. Det är sååååå tur och jag är såååååå glad att jag har en syster som ställer upp på mig i alla lägen!! Och en supersnäll farfar som oxå ställer upp och hjälper till...!!

Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar