onsdag 9 februari 2011

Tråkig dag!


Jaha då var det onsdag och en tråkig sådan.


Det började redan när jag skulle väcka Anton på morgonen, han var trött och gring. De slutade med att vi kom försent till skolan.

Sen när jag och Alva skulle åka till dagis så ville hon inte dit. Innan vi skulle åka sa hon , jag vill inte åka till dagis 100 gånger MINST. När jag sa nu ska vi åka, slänger hon sig på golvet och börjar grina jättemkt(har aldrig hänt förut) jag får klä på henne och lyfta henne till bilen ( har aldrig hänt förut)när vi kommer till dagis får jag lyfta henne ur bilen(har aldrig hänt förut) när vi kommer in till dagiset börjar hon gråta igen och personalen får slita loss henne från mig (har aldig hänt förut) Personalen tar henne till fönstret för att hon ska få vinka till mig och hon ger mig den ledsnaste blick jag sett...jag fick snabbt vända mig om för då kom mina tårar. Jag grät hela vägen till jobbet. När jag kom till jobbet ringde jag och frågade hur det gått med henne. Då sa dom att hon var glad igen och lekte som vanligt. Jag vart lättad av vad dom sa men kunde ändå inte släppa hennes ledsna blick som jag fick.
Sen på jobbet har det varit sååå lugnt och trist. Fanns inte så mycket att göra..saknade en av mina arbetskamrater som är bra på att göra en glad. Såna arbetskamrater är bra att ha!!
Mitt i det tråkiga fick jag ett trevligt sms av en vän så det räddade de sista timmarna på jobbet.

Nä nu ska jag nog ta och gå och lägga mig och hoppas på en bättre dag imorgon!

Over and Out!!!

1 kommentar: