torsdag 3 februari 2011

Torsdag!!

Längtar tillbaka till Thailand...snart ett helt år sedan man var där!


Jaha då var det torsdag och jag är ledig...skönt! Idag vart det en tur till drakborgen med barnen. Anton fick vara hemma från skolan idag då han börjat få en hemsk hosta. Hostar halva nätterna så man själv får knappt sova något. På morgonen var han snuvig och jag tog febern på han ifall han skulle ha feber men ingenting. Hade bestämt med några tjejor från jobbet att träffas på drakborgen bla för att "fira" två som fått barn förra året.

Det var roligt att kunna sitta och prata med tjejerna då man inte hinner prata så mycket på jobbet med varandra.

Anton sprang och lekte som vanligt fast på slutet satt han mest och hängde hos mig, sen sa han jag vill åka hem jag mår inge bra. Så då åkte vi hem och jag tänkte bäst att kolla om han har feber och mycket riktigt 38,7 visar tempen. Stackarn! Är nog bara för att jag pratade med en arbetskamrat häromdagen och sa att mina barn inte ofta är sjuk så vips så har jag en sjukling.

Tur jag är ledig imorgon så får han krya på sig till på tisdag. Fast jag hoppas att blir frisk till på söndag då han fyller 7 år stor pojken!!!!!


Själv är jag trött och har haft lite ont överallt känns det som. Men det är bara att bita ihop v20 av 40 är avklarad så jag är ju glad för det! Bara jag kan sluta oroa mig så ska det nog gå bra. Ingen mår bra att gå och oroa sig. Så är det med det!


Over and Out......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar