måndag 24 januari 2011

Måndag!!

Alva, Ebba och Anton! På Alvas 4 års dag!

Jaha då var det måndag och idag har jag varit ledig..skönt efter att ha jobbat i helgen. Har tillbringat mesta tiden ute med barnen, så skönt då det varit varmt och skönt ute idag +2 grader.

Helgen har mest inneburit jobb och en sjuk Anton, han har fått någon slags prick på benet som är inflammerat så han äter pencillin mot det. Trots pencillinet fick han feber på lördagen så man vart riktigt orolig men på söndagen var febern borta som tur var. Nu är han pigg men jag tycker synd om han då han ska äta pencillinet då han nästan spyr av att han tycker det smakar illa.


Imorgon är det jobb som gäller igen, ska även göra en sak som jag känner mig lite nervös för så jag hoppas att det går bra och att jag kan sova inatt. Jag brukar inte kunna sova då jag oroar mig för något...


Sänder även en kram och en tanke till min kära syster som just nu inte mår så bra och ligger på sjukhus! Love you SIS!!!!


Over and Out!!!!

2 kommentarer:

  1. Jätte tråkigt att vi jobbar om varandra men det kanske blir bättre snart =)

    SvaraRadera