tisdag 3 november 2009

Trött..





Jaha då var det tisdag och jag är ledig som tur är. Fick en migränattack igår kväll som höll i sig hela natten och halva förmiddagen. Inte roligt..jag kan inte sova då jag har sån huvudvärk och illamående....så jag var vaken nästan hela natten plus att först kom Anton upp smygande mitt i natten och la sig brevid mig och någon timme senare kom även Alva....tur man har en STOR bred säng. Alva brukar ALLTID varje natt komma smygandes vid tre tiden på natten. Hon brukar vakna då och gå och kissa sen kommer hon in till oss. Jag tycker det är lite mysigt men ändå jobbigt att bli väckt varje natt. Jag har dessutom svårt att somna om sen. Och inatt då la hon sitt huvud på mig och jag frågar: Alva nu ligger du ju på mig..och hon svarade: Jag ville bara krama dig mamma! Hon är så go.


Idag så har barnen och jag hälsat på Anja och kusinen Ebba. Alltid lika roligt att träffa dom. Anja bjöd även på hembakade mockarutor..SUPERGODA!! mums mums...


Sen for vi en sväng till barnens farfar så barnen fick leka med sin tidiga julklapp. En elbil som de fått av Anja,Tomas,Ebba och farfar. Och jag kan säga att den bilen är populär. De kör varv efter varv på farfars gård...


Nej nu ska jag nog ta och slänga mig i soffan och vänta på att Desperate Housewifes börjar en av mina favvoserier....over and out

1 kommentar: