fredag 30 oktober 2009

Fredag

Alva nyklippt


Jaha då var det fredag och jag har varit ledig idag...skönt. Idag har vi varit och bowlat med barnen. Anton tycker det är jättekul att bowla och duktig är han. Kansek han blir ett bowlingsproffs då han blir stor...vem vet...:-) Alva satt mest och tittade på då bowling kloten är lite för tunga för henne men något klot fick hon iväg och stolt var hon efter det ..:-)

Sen var vi en sväng på birsta city och skulle till frisören med Alva för att klippa till luggen och topparna..och dyra pengar fick jag betala 320 kr men jag är inge duktig att klippa henne själv så då har man inge annat val..kanske det finns billigare ställen...får kolla upp det nästa gång....Skulle behöva klippa mig jag med för den delen....

Helgen som kommer ska jag jobba...något annat roligt har jag inte för mig. Kanske lite på kvällarna då jag kommer hem och får mysa med mina goa glada barn som de är när mamma kommer hem :-)

Jo en sak till Anton har 2 st lösa tänder!!! SKOJ tycker jag hihi...ska bli kul och se när han tappar dem. Genast kom en massa minnen från då man själv tappade tänder..usch jag kommer ihåg att jag inte gillade det så värst mkt.Eftersom jag var LIVRÄDD för blod då jag var liten och när man tappade tanden kom det ju blod...och det gillade jag inte alls. Men sedan att få en peng som tandfen lagt dit det var ju det bästa...:-) Over and Out....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar