lördag 21 november 2009

Anton har tappat en tand...




Jaha...då var det helg och en ledig sån dessutom det gillar jag.
Igår tappade Anton sin första tand eller jag fick dra ut den då den var jättelös. Fick muta han med en bil som han önskat sig för att få röra munnen hans.
Senare på kvällen fick han feber. Tror inte att det beror på tanden att han fick feber då han har en sån hemsk hosta. Men man vet ju aldrig....

Annars i vecka så har jag varit barnvakt åt gulliga goa Ebba då hennes mamma gick till frisören. Var lite orolig innan att hon bara skulle grina men inte Ebba inte. Hon var så go och glad hela tiden. Sen har hon ju en snäll Anton som gör alla möjliga trix så Ebba bara tittar på honom och skrattar. Alva är mer svartsjuk av sig...så hon vill mest bara att jag inte ska hålla i Ebba så mycket...
Har även hunnit med att ha utvecklingsamtal på dagis och det verkar som att barnen sköter sig riktigt bra på dagis. Fast det visste jag ju redan att de gjorde....jag måste ju få skryta lite :-)

Sen har jag jobbat och det har varit full fart på jobbet med mycket kunder och köer. Julhandeln har börjat. Kul att jobba när det är mkt att göra för då går tiden mkt fortare.
Resten av denna helg blir till att vara hemma och ta det lugnt så Anton får krya på sig. Se om han är frisk till på måndag så jag kan jobba...over and out...

1 kommentar:

  1. vilken jätte fin bild!!!! Anton krya på dig!!! vilken gullig glugg, han se mycke äldre ut ;)

    SvaraRadera