fredag 16 oktober 2009

Fredag!!

Syrrans gulliga kattunge Tiger!

Jaha då var denna jobbdag avklarad...tycker inte om att jobba till 2030 på fredagar...det är den bästa dagen på veckan och då vill jag inte jobba hela långa dagen. Fast det gick bra att jobba idag, tack vare att för det första fick jag vara och jobba på info/småland, sen var det ett bra gäng som jobbade som gjorde att tiden gick fortare...


Helgen som nu kommer kommer jag nog inte göra mer än att jobba. Hoppas det blir mycket kunder på jobbet så tiden går fort.


Veckan som varit har jag bla varit på skyddsombudskurs uppe i Sollefteå, det var intressant, fast det var jobbigt att resa dit och hem.

Sen har jag varit med Anton på BVC för synkontroll och det verkar som han tyvärr ärvt synen av mig för tydligen ser han dåligt :-( Så nu ska vi få en tid på ögonmottagningen på sjukhuset för att se om han behöver glasögon eller inte. Så är det med det....nu ska jag slänga mig i soffan och leta fram någon bra film att se...over and out....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar