måndag 5 oktober 2009

Måndag...


Jaha då var det måndag igen....helgen som var jobbade jag och det var jättemycket kunder i varuhuset. Då är det roligt att jobba.
Idag har jag tillbringat dagen på drakborgen med Anton, Alva ,Anja ,Ebba och farfar. Barnen hade jättekul..förutom att Alva vart lite trött och grinig mot slutet.
Resten av veckan kommer jag att jobba...längtar redan tills lördag då jag är ledig igen :-)
Ägnar även en extra tanke åt barnens älskade farmor tillika min svärmor som lämnade oss alltför tidigt för 2 år sedan den 7 oktober. Saknar henne verkligen...alla goda råd och tips som hon ofta delade med sig av. Och även en sorg för barnen som aldrig får den tillgång som en farmor är. Hade en väldigt stark dröm fär några dagar sedan då jag och barnen sitter i ett helt vitt rum..och in kommer farmor med vita kläder. Hon går fram till barnen och kramar om dem länge och säger att hon saknat dem. Drömmen kändes verklig så när jag vaknade kändes det som om att det verkligen hade hänt. Jag tror nog hon håller ett vakande öga över sina barn och barnbarn!!

Over and Out.....

1 kommentar: