söndag 3 maj 2009

Trött


Jaha då var jobbhelgen avklarad..skönt! Varit väldigt mkt kunder både lördag och söndag. Mest idag och de handlar hur mycket som helst..vart få folk alla pengar ifrån???

Har fått ont i min tå igen..den är svullen..igen suck. Har nog gått och stått för mkt helt enkelt. Har nog någon spricka eller nått i den eftersom den fortfarande gör ont efter så lång tid.

Kaninen Stampe verkar iallafall trivas hos oss som tur är. Han äter och dricker iallafall..Fast är så rädd att han ska känna sig ensam..inte kul att vara ensam ska se om det kan lösa sig att han får någon kompis som han går ihop med...hoppas på det iallafall.
Imorgon är det jobb igen HELA dagen lång, sen är jag ledig 2 dagar. Då ska jag ängna mig åt att borsta ut kaninpälsen och klippa kaninens klor(hur nu det ska gå)..
Hunden olle går mest och flåsar hela dagarna då grannarnas hund löper..han är såååå jobbig. Hade han inte varit så gammal så hade jag banne mig kastrerat han. Både för våran och hans egen skull....

Nä nu ska jag gå och se om Anton somnat annars får jag väl lägga mig med han och sova jag med :-)

1 kommentar:

  1. stampe är van att vara ensam han gick inte ihop med den andra kaninen så tror inte det går någon nöd på honom =) kram

    SvaraRadera