måndag 18 maj 2009

Måns







Jaha då var helgen över och det är måndag igen..snart tisdag... I helgen har jag jobbat det har gått bra fast lite tråkigt i söndags då det var lite kunder i farten..fast det förstår man ju då det var jättefint väder ute..






Och Anton har äntligen fått träffa sin stora idol Måns Zelmerlöv...synd bara att jag själv inte fick vara med och se hur glad Anton var. Själv är jag ganska less på att höra cara mia eller hope and glory typ 100 ggr på en dag men men Anton och Alva gillar ju låtarna så det är bara till att bita ihop. Förresten så var de andra låtarna på skivan också bra.

Annars har jag nte gjort så mkt i helgen än att jobba..såg shlagerfestivalen..och Anton och Alvas farbro med fru var hos oss och vi tyckte nog alla att rätt låt vann...den var helt ok...

Och ikväll har jag varit på bio och sett en rätt hyfsad film...en riktig jenny film var det iallafall. Den heter the haunting in conneticut...kan ju säga att jennyfilmer det är lika med läskiga filmer :-) over and out

1 kommentar: