tisdag 14 juni 2011

7 dagar kvar...

Jaha 7 dagar kvar till Bf och min födelsedag...trodde nästan att det var på G inatt då jag fick rejäla förvärkar men nu är det lugnt igen. Inga känningar alls just nu. Var till MVC nu imorse..allt var bra förutom gallsyreproverna jag lämnade för 1 vecka sen. Det visste jag ju redan då jag har sån klåda. Känner ändå att det är konstigt att jag inte fått svar tidigare på proverna. Nu måste jag invänta ett läkarsamtal för bedömmning som oxå säkert kommer ta tid. Så jag hoppas inte bebis är allt för påverkat av detta.

Idag är det skolavslutning för Anton! Blir en tur till kyrkan för en sånguppvisning.
Kan inte fatta att till hösten börjar han i första klass.

Alva hon fick feber igår kväll...men som tur är är hon feberfri för tillfället så vi kan gå på skolavslutningen. Annars vet jag inte vad jag gjort. Inte roligt om de blir sjuka nu, men men så är livet. Antar att badandet i lördags i en rätt kall pool kan ha bidragit till en förkylning...

Over and Out...

1 kommentar:

  1. ojoj kanske kommer i natt då ;) håller tummarna att den väntar till på fredag i alla fall! kram

    SvaraRadera