tisdag 7 juni 2011

14 dagar kvar...

En bild från Thailand...ååå vad jag längtar tillbaka! Är lite off för tillfället..trött då jag inte sover så bra på nätterna, less på klådan, less på att jag tror jag håller på att bli förkyld, less på att vänta på provsvar både mina egna och Antons, less på att min sambo måste jobba borta, less på att städa,tvätta,diska. Tur jag har mina barn som för tillfället inte är allt för trotsiga. De är underbara..jag hämtar min kraft från dom.



Idag har vi varit på avslutning på kyrkis..fröknarna går i pension så det kommer inte bli något mer kyrkis där. Tråkigt då även jag gått på kyrkis där när jag var liten, med samma fröknar :-)

Tycker att någon annan hade kunnat tagit över men tydligen fanns det ingen annan :-(

Anton träffade sin klasskompis My där och så frågade de om hon fick följa med oss hem. Det tyckte jag var en bra idé så nu har de lekt för fullt. Han börja bli stor pojken min...har klasskompisar på besök och allt.


Bebben verkar inte ha några planer på att komma än..så det lär ta ett tag till..fast man vet ju aldrig ! 14 dagar till BF..kan bli mer...

1 kommentar: