söndag 13 mars 2011

100 dagar kvar...

Antons monster tårta som han beställde då han fyllde år! Äntligen har vi fått tid till barnkliniken för Anton!! Fast jag är nog inte säker förräns vi är där inskrivna och allt. Med våran otur lär de väl ringa imorgon eller tisdag och avboka av någon anledning. Ska bli skönt att få detta gjort.
Har tagit ledig en dag denna vecka och sen är jag ledig 3 dagar så Anton få vara hemma från skolan denna vecka. Vet ju inte hur han kommer må efter alla provtagningar.

Hade en ganska jobbig jobbvecka förra veckan med långa arbetsdagar. Det jobbigaste är nog att man får så ont i fötterna och benen dessa långa dagar. Det bästa är ju alla härliga arbetskamrater som helt enkelt är BÄST och gör det roligt att jobba.

100 dagar kvar till BF och även min födelsedag...har gjort 180dagar av 280! Fast det är inte ofta alls bebisen föds på det beräknade datumet. Antingen blir det tidigare eller senare. Har ju haft tur då båda mina barn föddes tidigare än BF. Måste vara superjobbigt att gå över tiden. Så denna gång är jag förberedd att gå över denna tid. Tror min gravida kompis kommer få före mig. Hennes BF är 3 Juli. Så vi får se hur det går. Spännande!


Over and Out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar