söndag 7 juni 2009

Söndag


Jaha då var denna vecka över...har varit ledig i helgen så skönt! Fast lite tråkigt att vädret inte var lika fint och VARMT som förra helgen.

Jobb dagen i fredags var lite rolig och omväxlande...skulle ha varit på lampavd. hela dagen men när dagen var slut var det den avd. jag varit minst på hela dagen. Jag hoppade in och hjälpte till i småland då det var mkt barn där den dagen,sen fick jag stå i kassan pga av långa köer och sist men inte minst hjälpte jag till i restuarangen på kvällen. Sen fick jag en klapp på axeln av chefen som sa att jag verkligen fått varit med överallt den dagen och tack för att jag ställt upp så det var ju kul..:-)


Helgen har annars bjudit på grillning,Anton har åkt traktor,varit på stan och kollat på nationaldagsfirande,varit och sett fina bilar på crusingen,träffat syster med fam. , haft spelkväll, träffat och umgåts med en vän jag inte träffat på ca 12 år (JÄTTEKUL) , varit och firat och ätit tårta hos Ralphs bror som fyllt år.....det var det..Over and Out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar