söndag 28 juni 2009

Semester



Jaha då har man jobbat sista dagen...så nu har jag semester i 4 veckor...ska verkligen bli skönt att vara ledig!!! Speciellt när det är varmt och skönt som det är nu...jag gillar värme jag.
Veckan som gått har varit ok...Alvas prickar/fläckar kommer och går..ingen vet varför hon får dem..antagligen är det allergi från jordgubbar men kan även vara något annat..

Jag och barnen har varit 2 ggr och badat på malandsbadet i veckan det var skönt men kalllllltttt tyckte iallafall jag.

Sen har jag äntligen varit och tatuerat min arm som jag gått och vånads över ett år på att göra. Fick nämligen ett presentkort på tatuering i juni förra året då jag fyllde år. Men nu är den äntligen gjort..och det gjorde inte särkilt ont heller. Kan bero på att jag har den på armen och så är den ju inte alls stor heller för den delen. Känner mig redan sugen på att göra fler tatueringar men det kommer inte att bli. För jag har redan tatuerat in det jag vill ha och allt annat känns onödigt....

Har även haft bebisbesök av Ebba och hennes mamma Anja och det var kul. Fast Ebba tyckte INTE om då jag sjöng för henne. Först tittade hon förskräckt på mig sen började läppen darra sen skrek hon...så med andra ord jag kan INTE sjunga...så jag får ängna mig åt att prata med henne istället.....:-) Over and Out....




3 kommentarer:

  1. Nu ska det funka att lättare skriva kommentarer.../ Jenny

    SvaraRadera
  2. den är sååå snygg din tatuering!! =)
    och jo du kan sjunga hon var nog bara lite trött ;)

    SvaraRadera
  3. Snygg tatuering! :)
    Testar om det funkar med kommentaren!

    SvaraRadera