söndag 26 april 2009

Söndag


Jaha då var min lediga helg över..jobb imorgon igen!
Men helgen har varit jättebra på alla vis...
Har hunnit med att grilla mums så gott det är, varit med barnen så de har fått dansa med smultron och sång, Anton har fått prova skjuta mål med timrå ik och han fick in 8 mål det ni :-) Vi har umgåtts med nära och kära alltid lika trevligt.
Och idag har vi köpt en studsmatta till barnen...och mig. :-)
Det är ju hur roligt som helst att hoppa..plus bra träning..har dock ont i varenda muskel för tillfället så jag hoppas verkligen att jag kan röra mig imorgon :-)
Barnen älskar oxå att studsa de skrattar och har kul.
Så detta var ett bra inköp..hoppas inte på några skador som
alla varnar för...men vi har ju skyddsnät så man kan iallafall inte
ramla från den..

1 kommentar: