söndag 12 april 2009

Ont

Jaha då är påsken snart över...påskharen har varit här och lämnat påskägg
till barnen så de är så nöjda så.

Själv har jag lyckats slagit min ena tå, väldigt hårt på Alvas cykel igår. Fy tusan
vad det gjorde ont. Ralph tyckte nog att jag överdrev när jag skrek, men när
han senare såg min tå i dubbelstorlek förstod han nog oxå att jag verkligen
hade ont. Idag är den blå och fortfarande svullen och det gör fortfarande
jätteont...plus att jag fick en migrän attack inatt så jag har inte sovit så mkt.
Så så rolig var min lördag..

Hade ju förstås lite roligare innan då vi var och kollade på hundvalpar..åå vad
söta dom var. Alva sa att hon vill ta med en hem. Men det räcker redan med
den hund vi har plus mina två små busungar som tar upp all min tid :-)
Barnen fick även gå in i ladugården och titta på korna...(mamma mu)
enligt barnen...vilka stora gigantiska djur det är egentligen...

Har även hunnit med att vara barnvakt åt våran gudson och barnens kusin Alexander
så de har busat och lekt alla barnen.

Nej nu ska vi iväg och grilla hos barnens farfar,det ska bli gott!!

1 kommentar: