fredag 15 juli 2011

Arvid 1 månad!!

Lilla älsklingen våran!Ja idag är den lille sonen 1 månad..tiden går allt för fort. Börjar komma in i rutinerna som 3

barnsmamma..kan nästan skriva ensamstående 3 barnsmamma då sambon varit borta mkt och jobbat. Det är fredagkväll och här sitter man ensam utan sambo..fast egentligen är jag ju inte ensam jag har ju som sagt mina 3 barn. Förhoppnigsvis ska denna kära sambo ha lite semester nu så man får lite hjälp här hemma...


Anton börjar äntligen bli fri sin öroninflammation..senaste besöket hos doktorn visade att örat såg mkt bättre ut. Vet inte om jag vågar låta honom bada något mer denna sommar..med risk för återfall...


Fick trevligt besök här i veckan av faster Anja och kusinerna Ebba och Hampus. Så roligt att se våra bebisar tillsammans. Och träffa Ebba som bara är för rolig. Hon har humör den damen! :-)


Till veckan ska vi träffa Theres som bor i sthlm som är i sundsvall och hälsar på. Ska bli roligt att ses..det är ju sällan vi ses då hon flyttat till stockholm. Hon hade en del babygrejer som jag inte har. Som vi får låna, så det är ju snällt. Vi tackar och tar emot :-)


Nej nu ska jag slå på en film..alla barnen sover och få se hur länge jag själv orkar hålla ögonen öppna!


Over and Out!

1 kommentar:

  1. Söt bild! Tomas tyckte boddyn var jätte cool!
    hon har ju det, lite mindre humör skulle inte skada ;)

    SvaraRadera