fredag 13 januari 2012

Fredagen den 13:onde



Anton och Arvid myser i soffan :-)


Jaha idag är det fredagen den 13:onde och en otursdag enligt sägnen. Är ju lite skrockfull av mig..lägger absolut inte nycklar på bordet, går inte under stegar,går ej på brunnslock mm jag vet jag kanske är löjlig men så är det :-)

Igår var jag och barnen och firade Anja som fyllde 28 år ung :-) Hon bjöd på god tårta och goda kakor. Hon gillar att fylla år hon..själv önskar jag att man kunde sluta fylla år, åren går alldeles för fort.

Sitter och funderar om det är dags att kanske börja jobba lite extra på jobbet....Arvid äter ju iallafall lite välling så några timmar utan mamman klarar han. Förhoppningsvis släpper hans matvägran på vanlig mat snart då blir nog allt bra.
Fast känner mig inte redo att jobba än...men min plånbok är tom så lite extra pengar skulle inte sitta helt fel. Ja vi får se hur jag gör med det!

Nu dags för lite lunch innan hämtning på skola...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar